timeline

Saturday, January 19, 2013

Sõrmuste Isand

19.jaanuar, 19:47 Apollo


sõrmuseid Mount Doomi viidud: 1


Viimasel ajal on jube palju juhtunud ja ma vabandan kõikide ees, luban, et homme postitan kõige kohta lähemalt. Järgmine nädal lõpeb esimene sequence, seega on vaja ära teha suur kursusetöö, samuti ei hellita välistudengeid aktiivne ürituste plaan :) Küll aga postitan ma täna mõned fotod, homme siis kõige kohta lähemalt. 

Siin on meie väike grupike söömas õhtust home-made burgerirestoranis. Olen suhteliselt kindel, et mitte kuskil mujal maailmas pole võimalik saada pardiburgerit mee ja kitsejuustuga! Vasakult paremale istuvad prillidega Malte (Saksamaa, finantsmagister), Simon (Saksamaa, finantsmagister), Casey (USA, insener) ja Frank (Holland, baka). Esimesel päeval välistudengite tervitusõhtusöögil saime Simoniga tuttavaks, kirjutasin sellest ühes eelmises postituses. Malte on tema korterikaaslane ning Casey ja Frank mõlemad elavad Talence'is nende lähedal, seega lähevad nad tihti kõik koos koju. Niiviisi tutvusime. 


Ja siin oleme mina ja Simon Apollos pärast minu võidetud piljardimatši (olgu, tegelikult olime võistkonnas mina ja Frank koos) 


See on pilt Arcachonist - promenaad ja Atlandi ookean, ja inimtühi rand


See on mahajäetud karussell, millest eelmises postituses kirjutasin (samuti Arcachonis)


Siin oleme mina ja Frank Place de la Bourse'i ees veepeegli peal. Nagu kirjutasin eelnevalt, on tavaliselt veepeeglis vesi ja pilt näeks oluliselt parem välja. Üleüldse selgus, et me kõik viiekesi oleme äärmiselt halvad fotograafid! Seega vabandust juba kuueks kuuks ette. 


Siin oleme mina ja Simon eileõhtusel koosviibimisel, et tervitada uusi tudengeid, kes saabuvad järgmiseks sequence'iks. 


Ning siin samalt ürituselt pilt minu ja Casey'ga 


Tänaseks kõik, homme pikemalt! 

Salut!





No comments:

Post a Comment